Szanowni Państwo
Zmieniła się dedykowana dla Państwa Internetowa Obsługa Kontrahenta (IOK). Loginy i hasła pozostają bez zmian. Serwis jest dostępny jako progresywna aplikacja internetowa, której interfejs i funkcjonalność dostosowuje się do rodzaju urządzenia, na którym jest uruchamiany – smartfonu, tabletu, komputera. Zachęcamy do korzystania z IOK, gdzie mogą Państwo łatwo i szybko m.in. sprawdzić swoje saldo lub zgłosić awarię. Uruchomiono wykorzystywanie płatności internetowych (obsługiwane przez BlueMedia).
Formularz dotyczący założenia konta znajdą Państwo na stronie internetowej w zakładce druki. Można go również otrzymać w siedzibie Spółdzielni. Zachęcamy do korzystania z tej funkcjonalności.
Wymagania dotyczące przeglądarek internetowych
Internetowa Obsługa Kontrahenta w wersji mobilnej wymaga aktualnej wersji przeglądarki internetowej z włączoną obsługą Java Script.
- Dla komputerów osobistych:
- Chrome (zalecana), Firefox, Opera – przeglądarki aktualizują się automatycznie;
- Edge, Safari, Internet Explorer 11 (niezalecana) – przeglądarki aktualizują się w ramach aktualizacji systemu operacyjnego.
- Dla urządzeń mobilnych:
- Chrome (zalecana), Firefox, Opera;
- w przypadku przeglądarek systemowych – iOS10 lub nowszy, Android 5.0 lub nowszy.