Szanowni Państwo

Zmieniła się dedykowana dla Państwa Internetowa Obsługa Kontrahenta (IOK). Loginy i hasła pozostają bez zmian. Serwis jest dostępny jako progresywna aplikacja internetowa, której interfejs i funkcjonalność dostosowuje się do rodzaju urządzenia, na którym jest uruchamiany – smartfonu, tabletu, komputera. Zachęcamy do korzystania z IOK, gdzie mogą Państwo łatwo i szybko m.in. sprawdzić swoje saldo lub zgłosić awarię. Uruchomiono wykorzystywanie płatności internetowych (obsługiwane przez BlueMedia).

Formularz dotyczący założenia konta znajdą Państwo na stronie internetowej w zakładce druki. Można go również otrzymać w siedzibie Spółdzielni.  Zachęcamy do korzystania z tej funkcjonalności.

Wymagania dotyczące przeglądarek internetowych

Internetowa Obsługa Kontrahenta w wersji mobilnej wymaga aktualnej wersji przeglądarki internetowej z włączoną obsługą Java Script.

  • Dla komputerów osobistych:
    • Chrome (zalecana), Firefox, Opera – przeglądarki aktualizują się automatycznie;
    • Edge, Safari, Internet Explorer 11 (niezalecana) – przeglądarki aktualizują się w ramach aktualizacji systemu operacyjnego.
  • Dla urządzeń mobilnych:
    • Chrome (zalecana), Firefox, Opera;
    • w przypadku przeglądarek systemowych – iOS10 lub nowszy, Android 5.0 lub nowszy.